ozturksibel ya şöyle linçlenecek bir durum yok herkesin kendi tercihi ama ben yapmazdım dedim hani benim için bir sebep değil bundan bahsettim bu arada idrar kaçırma , basur vs hiçbirşey yaşamadım yani memnunum yine olsa yine vajinal isterdim herkes basur olmuyor herkeste idrar kaçırma olmuyor ama vajinal bozukluk evet olabilir. Yani en azından ben bu yüzden tercih etmezdim çünkü bir operasyon oda dikiş oluyor hani doğum sonrası için diyorum. Ama size göre bunlar sebep ki tercih etmişsiniz mutluysanız tabiki sorun yok.
Demek istediğim yani herkes bu şeyleri yaşamıyor böyle böyle olunuyor denince normal doğum yapacak diğer annelerde etkilenebilir nasıl ki sezaryen için etkileniliyorsa ama dediğim gibi herkesin kendi tercihi şuan bu durumdan memnunsanız sorun yok yorum yapma sebebim cidden ilk kez bu yüzden tercih eden duydum