Benim doğumum çok şaşırtıcıydı, erken oldu, bende ilk hamileliğimi yaşıyordum, tam olarak doğurana kadar neler olup bittiğini bile idrak edememiştim… çok sancılarım vardı, hiçbir şey düşünemiyordum
Kordondan sonra kucağıma verdiklerini hatırlıyorum, fotoğraflar çekmişler, sonra bebeğimi götürdüler, kontrol yapmak için ve tam 3 saat göremedim…
3 saat sonra kucağıma verdiklerinde gene videoda çekmişer öyle biliyorum
“Seni çok seviyorum, seni çok seviyorum” diyip durmuşum :))) 🩷🩷🩷