simdibencee ilk kızımda gergin bir ortamdı bende gerildim basımda bin kisi bana bakıyordu arastırma hastanesi öğrenciler falan , aaaa sen gercekmisin dedim sanırım heyecandan cok yapmacık oldum yani duygularım samimiydi ama konusmam cok yalandandı sanki 😂 2. Kızımda ameliyat ortamı cok cok samimiydi bende sanırım samimiyet dozu kactı kızımı görünce Anaaammmmm dedim 😂😂 ikiside sezeryan dı , ama iksinde de duygularım tarifsiz bambaskaydı zaten 2. Bebegim 2 aylık suan cok yakınım o hislere🥰😍