
simdibencee spinal ile doğum yaptım hayatımda ilk ameliyat masasına yatışımdı tedirgindim bebek çıkana kadar tansiyonum düşmeye başladı “Neden burdayım, napıyorum ben?” dedim falan genele döndüreceklerdi ama sabret çıkıyor deyince doktorum ağlamasını duydum oğlumun kendime geldim hemen “İşte bunun için burdayım sonundaa” diye bağırdım🥹 sonra temizleyip yanıma getirdiler bebeğimi “Anneciğim, Güneşim hoşgeldin seni çok bekledik” dedim ben ağla anestesizt çocuk ağla(ilk doğumuymuş çocuğun da😄) eşim de yanımda olsun çok istemiştik ikimiz de ama nasip olmadı🥲