queen352 32.haftaya kadar normaldi tansiyonum. 34de kontrole gittim 16cıktı ama doktor heyecandandır diye geçiştirdi malesef dikkat etmedi bende bilmediğim için önemsemedim. 35+3te sağlık ocağına gittim çağırdılar tansiyonumu ölçtüler 17 18cıktı hemen acile git dediler. Gittim yatış yaptılar 1saat falan tansiyonumu düşürmeye çalıştılar düşmeyince sezeryana aldılar. Küvöze girmedi cok sükür gircek diye cok korktum ama kilosu iyiydi 3090 gram doğdu o yüzden girmedi sanırım. 3gün hastanede yattım görmem de bozulmuştu bulanık görüyodum düşmedi tansiyonum hiç. Daha fazla yatıracaklardı ama ben cok bunalmıştım bebeğim de sarılık oldu o ara ben taburcu oldum. Bi gece de bebeğim fototerapi aldı onun için kaldık hastanede 4.günün sonunda cıktım hastaneden