Merhaba kızlar. 27.12 de yüksek tansiyondan dolayı 35+3te acil sezeryana alındım. Daha öncesinde tansiyon problemim yoktu. 1ayı geçti tansiyon ilacı da kullanıyorum tansiyonum hala geçmedi. Hep 15e 10 geliyo. Böyle bi sorun yaşayan oldu mu. Doktor gecebilir de kalıcı da olabilir dedi. Gecenlerin ki ne kadar sürede geçti acaba. Baş ağrısından ölüyorum şuan.