Bende aynı şekilde gebeliğimin 38. Haftasında tansiyonum 14/9 larda gezdiği için 39. Haftada acil sezeryana alındım. Sezeryana girdiğimde tansiyonum 19/11 miş.. Doğumdan sonra kontrole gittiğimde 21/10 u gördüm. Kardiyolojiye yönlendirdiler. Tansiyon ilacı kullandım. Kardiyoloji kalbe baktıktan sonra verdi ilacı ve bendeki durumun gebelikle alakalı olduğunu 1 ay 40 gün içinde geçeceğini söyledi geçmezse gel dedi. Gerçekten de 40 gün sonra geçti. 1 sene geçti bir sorunum yok.