luna93 dogammerve bol bol gün isigi alsin, ana sütü icsin, tam doysun, beslenme sonrasi gerekirse 1 saat kucakta dik dursun ki kusmasin, o besinler midede lazim :))
mervekal luna93 deneiyim doktor uyardı dışarda çok gezmeyin kalabalığa girmeyin eve 2-3 ay daha kimseyi kabul etmeyin diye korkuyorum açıkçası dışarı çıkmaya
luna93 mervekal ben 4 cocuk dr u ile gorustum soyle dediler, her gun hava alsin, sokaga ciksin, bos yerlere götürün. Kalabaliga asla gimesin, market, avm yasak Eve aile girebilir, hasta degillerse kucaklarina alabilirler, öpücük ve yuze dokunmak yok
annekadin21 mervekal valla şuanda da atağa girdi herlde normalde uyannca 1 saat durur uyurdu gece 2 gündür 2 3 saat ayakta durup uyuyor.. :D
akgununannesi 3kedili2bebekli küvezde kaldı mı ne kadar kaldı acaba? Benim bebeğimde 33+3 te doğdu 8 gündür küvezdeyiz ne kadarlık olunca emme refleksi gelişti emzirmenize izin verdiler😞
3kedili2bebekli akgununannesi bebelerim 32+3 doğdu birine 25 günlükken birine 37 günlükken izin verdiler emzirmeme bebisinizin durumuna bağlı biraz da inşallah tez zamanda kavursunuz 🥺
akgununannesi mervekal küvezden ne zaman çıktı bende 33+3 te doğum yaptım 8 gündür küvezdeyiz ciğerleri ve emme refleksi ne zaman gelişti ne zaman emzirdiniz acaba 😞
mervekal akgununannesi inşallah tez zamanda kavuşursun aynı haftada doğum yapmışız 12 gün kaldı küvezde 2gün emzirdim ben çıkış verildi sonra
akgununannesi 3kedili2bebekli sağolun teşekkür ederim inşallah bir an önce iyileşir alırım kucağıma ciğerden makinaya bağlanmışmıydı sizde de😞
akmira mervekal ben 21 aralıkda doğum yaptım tek yumurta ikizlerim vardı birisi Bir 250 gr diğeri bir 660 gram doğdu 33 + 1 de doğum yaptım bir Bağından ve midesinden ameliyat oldu kaldıramadı13. gün vefat etti diğerini de 28 gün Küvezde kaldısonra verdiler Şu an 46 günümüz 28 gündür hep hastaneye gidip geldim her günüm ağlamak da geçti gerçi hala da ağlıyorum diğer kızımın acısı gözümün önünden gitmiyor bu bebe bakarken hep diğer aklımda evlat acısı gerçekten zormuş iyi anne deneyimi ne bekliyorduk ne olduk
3kedili2bebekli akgununannesi evet oğluma hatta toraks tüpü takilmisti hala dikiş izi duruyor ama 37. Gün sapasağlam teslim aldım