3kedili2bebekli akgununannesi evet oğluma hatta toraks tüpü takilmisti hala dikiş izi duruyor ama 37. Gün sapasağlam teslim aldım
akgununannesi 3kedili2bebekli rabbim daha nice sağlıklı mutlu yıllarını görmeyi nasip etsin yavrularımızın inşallah çok sağolun ❤️
3kedili2bebekli akgununannesi amiin sizde kucağınıza alacaksınız inşallah hiç üzmeyin kendinizi o sırada hazırlıklarınızı tamamlayın her şey çok güzel olacak ♥️
mervekal akgununannesi inşallah tez zamanda kavuşursun aynı haftada doğum yapmışız 12 gün kaldı küvezde 2gün emzirdim ben çıkış verildi sonra
akgununannesi mervekal 14 gün oldu bizim sadece burundan solunumda bekliyoruz burundan çıkmasını normal kendi nefes alıp vermesini😞 bebeğiniz çıktıktan sonra göğsü çekiliyor muydu karnı kalkıp iniyor muydu😞
mervekal akgununannesi olması bunlar aletlerden ayrılınca eözirme başlıyor siz sütünüze odaklanın anneler yanında istiyorlar evlatlarını