mervekal hem premature hem ayni gunler :)) ayni anda kesfecegiz :)
Benimki su an 3,3 kg gibi, erkek, seninki nasil? :)
Biz 18 gun hastanede kaldik, 14. gunde fark ettiler ki kalsemi seviyesi yüksek 4 gun daha yatirdilar, hala yuksek tabi, ara ara kontrole goturuyoruz
Bir de sarilik oldu, cocuk doktoru elle muaynede hala sariligi biraz var dedi
Yuzunu cok tirnakliyor :) eldivenler dustugu an ciziyor…
0 numara bebek bezi kullaniyorum, 1 e ne zaman gececegiz merakla bekliyorum :)
Su an bizde boyle :)