minoli 1 yaşına girecek kızım hala diş yok 5 aylık olduğundan beri bütün belirtileri yaşadık ne gece kaldı ne gündüz ama diş yok acaba neden 🥺
sukran21 minoli Bazı bebekler kuvvetsiz bir oldukları için patlatmaktırlarmış doktor patlatıyor dişini diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum
JuliJuli06 sukran21 13 aylikken cikardi ilk disini agrisi oluyor kasimaya calisiyor agzini herseyle gece uykularindan sık ve aglamakli uyaniyor kakasida ishal seklinde olmustu cikmadan 2 hafta icinde
gunes7272 sukran21 benimde şuan 4.5 aylık ve bugün alt dişinin patladığını gördüm şok oldum hiç beklemiyordum çok erken geldi bana
hfzftm 4 ay 21 günlükken ilk dişi çıktı ve alttan 3 tane daha diş eti şiş 🦷 bakalım onlar ne zaman çıkacak
bebegim95 sukran21 12. Ayda çıktı dişi ilk dişi 🤨😃 şu an 20 aylık 10 tane var 😄yarısını tamamladık bi 10 daha kaldı 🤣🤣