5 ay 3 haftalıkken diş etinde kırmızı bir çizgi şeklinde yarık fark ettim. Salyası ve kaşıntısı artmıştı. İlk dişini çıkardı. Sağ alt ön kesici dişi. Şimdi 6 ay 9 günlük oldu. Dişin boyu uzuyor gün be gün. Ellerini kulaklarına götürüyor yine kaşıntı var sanırım