Kızlar o kadar çok araştırma yaptım ki bu konuda 1.kızımda spiral taktırdım ve asla kokrkulacak bir durum yok 2 dkklık bir işlem ve canınız fazla acımıyor hertürlü dayanırsınız yani(biz nelere dayanmıyoruz 😂😄)
Şimdi 2.kızıma doğum yaptım 6 aylık bebeğim ve 5.ayımda deri altı implant taktırdım üstelik koruma oranı en yüksek olan %99 dedi doktorum ,rahatlık konfor açısından güzel ,yan etkisine gelecek olursak digerleriyle aynı sadece ekstra iştah açabiliyormuş ve ben çok rahatım valla 3 sene miss gibi kafam rahat sonra yine takdırcam,hiç uğraşamam sprail kaydı mı vs endişesiyle