abdioglu Merhaba bende yeni doğum yaptım 1.5 aylık bebeğim var prezervatif ile korunacağız dedik ama benim içim hiç rahat değil hemşireye bu iğneyi sormuştum ama ya regl olman gerek yada ilişkiye girmemiş olman gerek dedi doğrumu acaba bir de ben henüz regli olmadım zaten yan etkisi nelerdir