cemile161_ bisenakillisinzaten evt kullanabiliyor 6 ay geçtiyse bebeğin kullanabiliyorsun doktora sordum
ebrarberen23 Seher11 bunun da çok fazla yan etksi olduğunu söyleyenler var bende onu yaptırmayı düşünüyordum yoğun adet kanaması şişkinlik sinir hali gibi hissediyorum
abdioglu simmayy emzirdiğim için 3 aylık iğneyle ve geri çekilmeyle korunuyoruz. İğnenin etkisi başlarda oluyormuş ama bir sonraki iğneden sonra düzene giriyomuş
Papatya-bahcesi abdioglu bende yarın attırıcam adet kesmesi yapar diyorlar sizin nasıl? İnşallah iyi olur hepsinde yan etki var
tulayks abdioglu Merhaba bende yeni doğum yaptım 1.5 aylık bebeğim var prezervatif ile korunacağız dedik ama benim içim hiç rahat değil hemşireye bu iğneyi sormuştum ama ya regl olman gerek yada ilişkiye girmemiş olman gerek dedi doğrumu acaba bir de ben henüz regli olmadım zaten yan etkisi nelerdir
gamzederr VahsiKelebek_ sağlık ocağında mı vuruluyorsunuz bende düşünüyorum ama bi türlü kısmet olmadı gidip konuşmaya kiminle görüşmem gerekiyor ebeyle mi?
Ballikizim99 simmayy baştan takarsanız olmaz ya bizde aynı şekilde korunuyoruz ama başta takmak çok önemli sonradan takılınca hamile kalınabilir..
Masal-33 adakussss Yasmin altı sene kullanmaz vücudunuzda olumsuz bir durum yarattı mı bıraktıysanız neden bıraktınız bir sağlık problemi yaratıyor mu ileride ben 2,5 senedir kullanıyorum ama çok kullanım sonrası sıkıntı yaşar mıyım diye korkuyorum
pamukkizinannesi050824 simmayy prezervatif kullaniyoruz bizde garanti olsun diye de geri cekilmeyi de yapıyoruz. Delik yırtık vs olursa diye olası riskleride engellemek adına.
aybukesimsek simmayy 6 buçuk aylık oğlum var lohusa dönemim bittiginden ver prezervatif ile korumuyorum
Dgndrmz Zeynepp054 aynen bizde 5 sene o şekilde korunduk kondom kullanarak. İlişki öncesi takip sonrası kontrol ettim hep uyduruk markalardan da uzak durduk sağlık ocagı ve bimin markaları çok patlak cıktı diye okudum buralarda. Ok ve durex bunlarla sıkıntısız korunduk cocuk isteyince bırakmıstık
Nehir-Poyraz simmayy ben prezervatif kullanıyordum bir sefer kullanmadık ve o tek seferde ikinciye hamile kaldım şaka gibi. İlki zor olmuştu çünkü. İkinciyi doğumda tpleri bağlattım 😁
Yazmelegi_ simmayy prezervatif+geri cekilme+yumurtlama zamanında ilişki yok bu şekildeydik 18 aydır şimdi çocuk düşünüyoruz