simmayy Merhabalar. Çocuk düşünmüyoruz. Sezaryende bağlatmadığıma çok pişman oldum. Korunma yöntemi olarak kondom kullanıyoruz. Spiralden korkuyorum taktırmaya. Kondomu ilişki başlamadan takıyoruz. Korur mu diye çok korkuyorum.
Zeynepp054 simmayy Biz 5 senedir o şekilde korunuyoruz çok şükür bir sıkıntı yaşamadık. İlişkinin başında takıldığına ve bittikten sonra delik patlak vs olmadığına dikkat etmek lazım. Eğer yetersiz gibi düşünüyorsanız sizde hap kullanın 2 yöntemle daha garanti olur
Huzur_23 simmayy ben 2 buçuk sene geri çekilmeyle korunuyodum tabi tam bı korunma sayılmaz iki aydirda hapa başladım bana spiral takılmadı catim dar olduğu için asari enfeksiyon olur dediler oyuzden he hap hem geri çekilme bizimkisi😊
Dgndrmz Zeynepp054 aynen bizde 5 sene o şekilde korunduk kondom kullanarak. İlişki öncesi takip sonrası kontrol ettim hep uyduruk markalardan da uzak durduk sağlık ocagı ve bimin markaları çok patlak cıktı diye okudum buralarda. Ok ve durex bunlarla sıkıntısız korunduk cocuk isteyince bırakmıstık
simmayy anneann ya ben biraz paniğim öyle çatı muayenesinde falan bayağı kötü oluyorum bir de böyle onun kaydı kayıyor kayacak falan düşüncesi de var kalmasa bile ben öyle düşünürüm😂
dneyrn Aylık iğne ile korunuyyorum. Prezervatif de yırtık delik olma ihtimalleri de var ona da çok güvenemiyorum. Başıma geldi öyle bişey daha tövbe ettim. İyi ki o ay hamile kalmamışim
bisenakillisinzaten dneyrn Aylık iğne ile korunuyyorum. Emziren anneler kullanabiliyor mu Bir de yan etkileri neler
mirahmet dneyrn iğnelerin yan etkileri var mı nasıl oluyor Sprial taktım ama içim rahat değil.Gerci kısmet olursa her türlü olurda
simmayy dneyrn Ay normal bildiğimiz marketten aldıklarımız kondom çok korktum şimdi bu şekilde söyleyince
TulayGeriDon bisenakillisinzaten hayır Emziren anneler 3 aylık iğne kullanabilir. Yan etkisi çok fazla. Aşırı kanama veya adet kesilmesi, aşırı sinirlilik gerginlik. Bu yüzden bende vazgeçtim
cemile161_ bisenakillisinzaten evt kullanabiliyor 6 ay geçtiyse bebeğin kullanabiliyorsun doktora sordum
ebrarberen23 Seher11 bunun da çok fazla yan etksi olduğunu söyleyenler var bende onu yaptırmayı düşünüyordum yoğun adet kanaması şişkinlik sinir hali gibi hissediyorum
gamzederr VahsiKelebek_ sağlık ocağında mı vuruluyorsunuz bende düşünüyorum ama bi türlü kısmet olmadı gidip konuşmaya kiminle görüşmem gerekiyor ebeyle mi?
night Huzur_23 2,5 sene geri çekilme yöntemiyle korunduktan sonra 9 ay önce hamile olduğumu öğrendim🫣 şimdi 5 günlük bebeğimle uykusuz gecelere yeniden merhaba diyorum 😊
crzyanne simmayy ben 2 buçuk sene geri çekilme ile korundum tabi tam bı korunma sayılmaz iki aydirda hap kullanıyorum ek olarak
adakussss simmayy çok riskli . Balerin spiral kullanıyorum memnunum . Doğumdan önce de yasminle korundum 6 sene
Masal-33 adakussss Yasmin altı sene kullanmaz vücudunuzda olumsuz bir durum yarattı mı bıraktıysanız neden bıraktınız bir sağlık problemi yaratıyor mu ileride ben 2,5 senedir kullanıyorum ama çok kullanım sonrası sıkıntı yaşar mıyım diye korkuyorum