[silindi] ben gitsem herhalde kızım şuan 8 aylık 4 ay öncesine gitsem birdaha hiçbir zaman bu kadar ufak bu kadar kucağına tam uyumlu olmayacak uykusuz geceler birdaha hiçbir zaman bu kadar tatlı gelmeyecek tadını çıkart uyumuyor diye dert edinme uzun uzun uyuduğu günlerde bu anları özliyceksin derdim hele yenidoğan dönemine gitsem uykuyu filan bırak sadece kızını izle çünkü çok özliyeceksin derdim bir şansım olsa kızımın yeni doğduğu zamana dönüp sıfırdan yine büyütmek isterdim ben