[silindi] Yaa 🥹 ben bunu günden güne ara ara düşünüyorum, ilk bir seneye bakıyorum ne kadar abartmışım, kendimi ne kadar üzmüşüm hatta belki de oğlumu.. Hepsi gelip geçiyormuş🥲 İlk bir sene atak, diş, beslenme, uyku, bizim adapte olmaya çalışmamız derken öyle böyle bitiyormuş ama o kadar gözümde büyütüyordum ki artık bir sene dolsun diye. Şimdi 15 aylık, büyüdükçe üzülüyorum boş damakları doldu, küçük halini çok net şekilde hatırlayamıyorum 🥹 Yürüyüşünü hayal ediyordum hep, şimdi durmuyor 😅 ah ah çok tatlı bir his 🙂↔️🙂↔️