ozcan39 çok istiyorum da eşim oralı olmuyor yaptırmadan önce evli olsaydık oda olmazdı diyor ama ben seviyorum içten içe istiyorum hemde çok ya bide ben minimal şeyler seviyorum kaplatmıyorum şuan ki istediğim eşim ve kızımın adını yazdırmak yada baş harfleri yada onları bana lanse edecek şekiller