lapsekiliTayfur forumgurmesi korkma acı eşiğine bağlı bir durum ama bence korkma ya sonucu güzle oluyor hem öyle abartıldığı kadar değil yani
defnevedoruk ozcan39 3 tane var, eşimin ismi kızımın doğum tarihi sırtımdada mektup gibi bir şey var🌸 2. bebisim doğuncada onun doğum tarihini yaptıracağım
lapsekiliTayfur ozcan39 dikkat çektiği için 😂 başka me için olacak ki iyi bir şey olsa ben yaptırırdım diyor
ozcan39 forumgurmesi Nereye yaptırdığınıza bağlı. Kas üstüne gelirse hiç hissetmezsiniz ama ince deriye denk gelirse biraz yakar. Mesela lazer çok fena can yakıcı, bu öyle değil.
lapsekiliTayfur ozcan39 benimkisi ince deri ama ben hissetmedim diyebilirim birazda istek vardı ondan dolayı da olabilir 😂😅
forumgurmesi ozcan39 ya kas değilde kızımın ismini minimal el yazısı olarak bilek içine istiyorum dayanamam sanırım acısına:/
maygirl forumgurmesi bnce her insanın acı eşiği farklı.secilen yer ve dovmeye gore degisiyor bu durum.mesela kolum hic acımadi cunku ayni yerde.tekrar işcilik isteyen bi dovme degildu ve yumsak byerde.ama ayak bilegim cok acidi ince usciluk isteyen ayni noktada ugrastrci bseydi.okadr acidi ki ogun yarım biraktirdım 11 yıl oldu halen yarım😀tamamlattiramuyorum orasi acıdı.yer ve istedgnz seyun isciligine bagli yani bnce
forumgurmesi maygirl ozaman ben iç bileğime istiyordum şuan vazgeçtim djdjdmxm çünkü ağda bile yaptıramayan bir insanım.
gulyabani ozcan39 şu şekilde 🤣 hepsini 4-5 yıl önce yaptırdım sadece kızımın ve eşimin ismi 2 sene önce yaptırdım🥰
eddaa1 Benimde var 2 tane dövmem biri metin halinde, diğeri de pusula iç kolumda.. son zamanlarda lenf kanseri ihtimalin artıyor gibi şeyler okudum ve canım çok sıkıldı sildirmeyi bile düşünüyorum
Sunismyson forumgurmesi kız yok o kadar acımıyor hatta mazoşist oldum ben galiba o acıyı tekrar yaşamak istiyorum😂😂
lapsekiliTayfur Çok abartılacak bir şey değil kişinşn istek ve arzusuna bağlı arkadaşlar dövme olunca vip olunmuyor dövme yokkende aynı şekilde sadece mutluluk veriyor o kadar yani ben öyle düşünüyorum 🤔 😅