En fazla 5 kilo fazlası olanlara tavsiye vermek istiyorum, geç kahvaltı yapıp her şeyi yiyerek (ekmek yumurta yeşillik peynir zeytin vs) karnınızı iyi doyurup akşam yemek saatinde ise bir bardak nescafe gold ve bir parça bitter çikolata tüketerej bir haftada 3 kilo verdim. Kahve inanılmaz iştahımı kesti hiç acıkmadım. Eğer kararlıysanız bir deneyin derim,fazla kilosu olanlar diyetisyenle çalışmalı diye düşünüyorum