uncorn arasbek yukarıda bahsettiği uygulamaya başladım. İlk gün zorlanır falan olmaz diye düşündüm ama gayet de oldu vallahi ne zaman yapsam hemen uyuyor Bir daha da hiç uyanmıyor
winchestera htckaan merhaba şu an desteksiz (yanında olup totosuna patpat yapıyorum) yatağında uyuyor, ama tam sonuç aldınız mı derseniz hayır daha eğitimimiz bitmedi henüz, uyanmaları devam ediyor hala her saatte olmasada
htckaan winchestera teşekkür ederim bende başlayacaktım ama oğlum hastalandı bizim en büyük sorunumuz memede uykuya geçmesi onu atlatabilirsem çok iyi olacak.Sizin de mi bebeğiniz memede uyuyordu
uncorn arvenly yok uyanmıyor kızımın kaç dk da doyduğunu bilşyorum uyuya kalıyorsa da o süre bitmeden yatırmıyorum bu şekilde doyarak yatırınca sıkımtı yaşamıyorum
winchestera htckaan evet bizimde öyleydi önce onu bırakmakla başladık zaten memede uyumasına izin vermedim gece uyandığında beslenme saati değilse başka türlü uykuya döndürdüm
htckaan winchestera bizim gündüz ve gece uykusuna geçerken meme istiyor bugün vermeden denedim tabi çığlık çığlığa kafam kaşdırmadı 1,5 saat sonra mecbur emzirdim uyuttum
winchestera htckaan zaten direk vermeden denerseniz o şekilde tepki olması normal çünkü ona alışık 🫠 ilk etapta iyice memede mayıştırın ama tam dalacakken ağzından çekin öyle pışpış yapıp uyutmaya çalışın kucakta
winchestera utkummm gündüz sallayarak gece full memede uyuyordu bazen yine ayağımda sallıyordum gece de, 6.5 aylıkken almaya başladım ben
htckaan winchestera teşekkürler bi iki kere denedim piş pişe izin vermiyor elimi göğsünden çekip ağzına götürüyor poposuna zaten hiç yaptırmıyor ☺️ama yine dedeğiniz gibi denerim
htckaan winchestera hm sizin gece de zormuş bi ara ben de gece 7-8 kere emziriuordum dişten mi anlamadım ama gündüzleri de de eskiden ayakta sallayarak uyuturdum şimdi kesinlikle onu istemiyor sadece memede uyuyor ama onu da birden kesmek gerekiyormuş aşamalı olmuyormuş zor bir süreç ama şimdi hasta bide daha kötü oldu
winchestera utkummm eğitimimiz henüz bitmedi hala kendi kendine desteksiz uyumuyor o yüzden max 2-2.5 saat deliksiz uyuyor değişiyor
winchestera htckaan evet hastayken daha da berbat oluyor bizim aynı anda 3 dişimiz çıktı bir de bu süreçte
winchestera htckaan yanına yatabilirsiniz ben o şekilde pışpışladığımda daha iyi sakinleşiyor ya da kucağınızdayken memeyi ağzından çekip pilates topunda gibi zıplayabilirsiniz
htckaan winchestera bir kere yanına uzanıp pış pış yapmıştım göğsüne uyumuştu ancak diğer gün ağladı yapamadımama zıplamayı denemedim bide onu deniyiim☺️