arvenly 4.ay itibariyle oluyormuş genelde zaten ama benim bebeğimde normal dışı bir huzursuzluk hali yaptı, her bulduğunu şeyi ve ellerini ağzına götürüp ısırıyo kaşıyor gibi yapıyordu. Ağzı çok akıyordu. Memede de sakinleşmediği zamanlar oldu ağlıyordu. Sütüm gelmiyor sandım ben hatta. Diş kaşıyıcı oyuncaklara bile sinir oluyor rahatlatmamıştı. En son diş jeli sürdüm ama onu en çok rahatlatan silikon bi diş kaşıyıcı almıştım ebebekten içi su dolu. Onu buzdolabında tutup huzursuzlanınca eline veriyorum soğuk olduğu için diş etlerini çok rahatlatıyor sakinliyor.