ebr_33 bir kaç güne bitireceğiz 8. Ay uyku gerilemesini dibine kadar yaşıyoruz şu an rutinde gündüz uykularımızda bir problem yok ama gece çığlık çığlığa uyanıyor bazen 1 saat boyunca ağladı mesela dün, 8. Ay bitince daha düzene oturur diye düşünüyorum ataktan dolayı yatakta kendi kendine uyumasıda sekteye uğradı çok ağlıyor o yüzden mümkün olduğunca kucakta sakinleştirip öyle yatağa koyuyorum tam desteksiz uyku yapamadık yani henüz, ama eğitimden eğitmenden çok memnun kaldım onu diyebilirim şu an her şey bende net, ilerleyen aylarda bebeğimin durumuna göre ilerleyip öyle yatakta desteksiz uykuya geçeceğim şu an onu minimum ağlatarak istediğini vererek daha çok uykuya geçiyoruz ama ayakta sallama vs yapmıyorum sadece çok huysuzlanıp ağladığında kucağımda sallıyorum sakinleşince yine yatağa geçiyoruz