3.5 aylık bebeğim biz de perşembeden beri hastayız başta sadece kusuyordu çok az öksürük vardı anlamadık reflü sandık cmt günü doktora götürdük test yapılmadı ama rsv olabilir dedi antibiyotik başladık bir de hava tedavisi ama evdeyiz geçmezse gelin yatış dedi bir iyileşme yok hala çok korkuyorum çok bugün sanki daha çok öksürüyor bazen öksürmekten boğuluyor gitmeli miyim tekrar hastaneye ben de bir yandan yatış yapılsa daha çabuk atlatır belki diyorum bir yandan da o kadar kötü değildir belki çocuk oralarda delik deşik olmasın şimdi diyorum ama kafayı yemek üzereyim iştahlı bir bebekti mama cc lerimiz de azaldı anne sütü yok zaten maalesef napacağımı bilmiyorum tam olarak kaç günde atlatıyorlar ya