bayamsare vaktinde doğum ama küveze girmiştik solunum sıkıntısından . Evet 1 hafta uzun ve adam akıllı bir sonuç almadık mesela solunum sıkıntımız baya var hala da var. En büyük sıkıntı solunum zaten . Yani tam tanımız yok bu arada bronşit dendi, süt aspire etmiş dendi, 1 hafta tedaviye yakıt vermeyince rsv dendi