ymrrrr bu konu biraz geniş kapsamlı açıkçası hastalığın genel olarak tam rsv tedavisi olarak bi durum söz konusu değil tıpkı covid gibi ayrıca bu kadar yaygınlaşmış ve herkesi bir anda etkileyen bir hastalığın yıllardır var olmasına rağmen rota aşısı gibi özel aşılar haline gelmemiş olması insanı düşündürüyor herkes diyor ki rsv aşısı öyle bir şey yok aşının adı synagis ama bilgilendirme bile yeterli değil. yurt dışında genelde 60 yaş üzerine yapılıyor ve nerden araştırırsanız araştırın sadece aşının var olduğu yaptıtılabileceği ama şu zamanda şu yaş grubu gibi sorulara cevap bulamıyoruz evet aşı var ama diyorlar ki prematüre bebekler 6 aydan küçükse rsv dönemine denk gelen bebekler kronik akciğer tedavisi gören bebekler gibi söylenilen şeylere bakıyoruz %90 I normal sağlıklı bebekler yaptırılması konusunda bundan dolayı hiç emin olamadım bi çelişki var kafamda oturmayan mesela 2024 de temin edilemediğine dair şikayetler çok fazla bir yandan da 7.000 ila 15.000 tl arasında aslında çok önemli ama bir o kadar da bence aşı tedavisinin sonucundan dolayı her yaşa ve her hastaya yapmak önerilmiyor diye düşünüyorum biraz uzun oldu ama bunlara ihtiyacımız var umarım anlatabilmişimdir 🙏🏽