PeekaBoo_ ffatma1 erken gebelik testiyse pozitif olma şansı yüksek o zaman ama emin olmak için kan vermeniz daha iyi olur, hakkınızda hayırlısı olsun💐
Zeynpkcn ffatma1 h6 haftalikdim kan verdigimde bi kaybim.var onda hemen verdim tekrar üzülmemek adina 2 haftada beklemistim
ffatma1 masterchefiniz renk olmadım bende şüphelendim direk test aldım şu an daha belli silik bir şekilde hatta🌺
ffatma1 alparbsr sağolun diyorum ama daha test yaptıramadım 😅acilde 240 kişi vardı direk çıktım yarın sabah olmadı özelde ya da pazartesi sağlıkocağında yapacağım kan testi🫠
ffatma1 Zeynpkcn Zeynpkcn Zeynpkcn benim ilk gebeliğimde hemen belirtilerim oldu açıkçası zehirlendim sandım gittim 76 beta çıkmıştı öyle öğrendim
nisahnm ffatma1 yok cnm yok umutlanma bosuna gecenlerde bende burda bole bisi paylasmistim bu erken gebelik testleri bozuk illa supheniz gidicekse ilk idrarla normal gebelik testinde bakin adetiniz gecince
ffatma1 nisahnm hatırlıyorum canım postunu yanlışım yoksa 1-2 saat sonra çıkmıştı dedin galiba benimki 7-10 dakika en geç gittiğinde çıkmıştı bilmiyorum adettim geçince normal test yapacağım inşallah
nisahnm ffatma1 ilkine gec baktim da 2. si kisa bi sure sonra fallan cikti neyse kanda baktir sen bide ama bu erken gebelikler %90 hatali bu ara
cansell2111 ffatma1 bu konudan post açtım dün bende adetimi bekliyorum şuan lekelenmem var çok çok az adetime 6 gün var testimde sizin gibi bende bilemedim hiç kanda vermedim 5. Dakika çıktı benimde çizgi
ffatma1 cansell2111 halkımızda hayırlısı olsun bende bekliyorum şu an kan vermedim gitsem bile büyük ihtimalle olsa çok düşük çıkar beta biraz beklemek istedim
alparbsr ffatma1 evet duydum orayı benim ablamda İstanbul da oturuyor arada gelirim tatile çok kalabalık oralar 😂😂