alparbsr ffatma1 evet duydum orayı benim ablamda İstanbul da oturuyor arada gelirim tatile çok kalabalık oralar 😂😂
nisahnm ffatma1 ilkine gec baktim da 2. si kisa bi sure sonra fallan cikti neyse kanda baktir sen bide ama bu erken gebelikler %90 hatali bu ara
ffatma1 nisahnm ben de dedim aldığımda yanılma payı var mı diye hayır yok bunlarda demişti en sağlıklısı çarşamba günü kan vermeyi düşünüyorum çünkü yüksek çıkarsa galan kendim anlayabilirim