Hakka girmek bu ya gerçekten başka bir şey değil . 2.5 yaşında çocuk elbet kıskanır kardeşini hırçınlaşır. Bunun çözümü ekran mı? Bunların olunacağını az çok tahmin etmişsinizdir diye düşünüyorum o sebeple zorlanıyorum tekim asla bana bahane olarak gelmiyor. Eğer ben ilk çocuğum daha küçükken kardeş planlıyorsam bilirim ki doğunca kıskanacak, hırçınlaşacak. Umuyorum hatanızdan çabucak dönersiniz.