Mygirlmybaby ben ekran karşıtı bir anneyim izletenede herkesin kendi fikridir diyip saygı duyuyorum ama sadace küçük bir başımdan geçeni anlaticam siz ona göre zararını görmezden gelmeyin .
Kızım 20 aylıkken 2 inci doğumu yaptım doğumum çok erken olduğu için kuvoze alındı ve durumu ciddiydi ben bu süreçte lohusa depresyonuna girdim 😑 kv ile birlikte oturuyorduk ben cocuguma hiç ekran açmadım acanlada kavga ettim . Neyse ben hastanede bebeğin yanında kalırken büyük kızım babanesi ve halası ile kaldı ben toparlansns kadar toparlanmam çok uzun sürdü bu süreçte kv sürekli çocuğa telefon vermiş kızım normalde çok iyi konuşuyordu 20 aylıkken ben eve döndüm bebeğimiz hala küvozde baktım kızımda bir farklılık var suyu isteyemiyor suyu gösterip ih ih diyor bunu takip ettim bı 1 hafta kadar konuşmasında gerileme fark ettim hemen bir çocuk pskologuna götürdüm bana ekran uyaran eksikliği olduğunu söylediler ekranı hayatımızdan bir cikardik şimdi 3.5 yaşında yeni yeni 1-2 aydır 30-40-50 dk izletiyorum kapatıyorum.
Küçük kızıma 18 aylık atipik otizim şüphesi var dendi ama kaç doktora kaç özel egitimciyr götürsem hepsi bana iyi ki ekran acmamamissiniz yoksa bu çocuk konusamazdi dedi ve şuan tam 26 aylık kızım 4-5 li cümle kuruyor sadace statik davranışları var oda nadir izliyor ekranı . Yani eğer ben birşey olmaz oyalansin diye açmış olsaydım belki çocuğum şimdi hiç konusmayacakti yasitlarindan geri olucakti. O yüzden vicdanım o kadar rahatki evet otizim doğuştan gelen bir rahatsızlık ama ekran bunu daha çok tetikliyor .
Çocuklarinin arasının yakın olması gerçekten çok zor seni anlayabiliyorum ben liste yapıyorum temizlik yemek herşeyi düzene oturttukdan sonra herşey o kadar kolay olucak ki büyük cocugunfa kiskanclik başlamış onunla elinden geldiği kadar daha çok ilgilen eğer durumun var ise kreşe göndermen daha iyi olur bu süreçte. Eksik hissetme kendini sakın hepimiz tukendigimiz noktalar oluyor hepimiz bazen hüngür hüngür ağlıyoruz aglamiyorum diyen nadirdir çocuğu çok uslu ve kolay cocukdur benim iki çocuğumda çok zor düşün ki kreş bile kabul etmiyor yani o derece zor büyük kızım ama ben her işime onuda dahil ediyorum evede mutlaka bı bebek kamerası almalisin çünkü aniden gözünün önünde olmaz başka bir yerde çocuğa birşey yapar ama şöyle de yapma büyük cocugunu kucukden ayırma işte sen büyüksün Abisin ablasin gibi sözler çocuklara bir anda sorumluluk yüklemek oluyor ona da haksızlık yapmayin oda bebek daha seni çok iyi anlıyorum gerçekten zor ama Allah sabrını veriyor gerçekten kolaylığını vericek bez alırken büyük çocuğundan işte getirince bana çok yardımcı oldun de . Sen ona kızıp bagirirsan o daha çok hircinlasir bagirdin demiyorum yanlış anlama beni lütfen olur mu 🧡😌