2.kızım doğmdan önce haftada 1 veya çok zorda kalırsam 15 dk izliyordu ama artık hayatımızın tam bir parçası oldu. 2.5 yaşında ve 22 günlük kızım var. 2.5 yaş hem sendrom hem kardeş derken evde yalnız olmamama rağmen tüketti beni. Oyuncaklarla asla ama asla oynamıyor. Gelip gidip kardeşine vuruyor,saçını çekiyor. Annemler çarşamba günü gidiyor ve evde tek olucam. Nasıl idare edicem ya da edebilir miyim bilmiyorum. Tv için vicdanım sızlasa da başka çarem yolmuş gibi hissediyorum 🥹 eğer öneriniz varsa bekliyorum