tazecikanne45 hanımefendi kadın yalan söylüyor çünkü. Eski pıstlarını da unutuyor. Sırf pohpohlanmak için, buradaki kadınlardan ilgi görmek için canı ne isterse onu sallıyor. Ekran konusunda bir izletiyorum yazıyor, bir kaynanam alıştırdı yazıyor, bir ekran artık hayatımızda yazıyor. Hangisini doğru sizce Allah aşkına? Şurada yazan her şeye de inanmayın. Burada yıllarca ben polisim, öğretmenim diyip kadınların duygularını sömüren insanları gördü bu gözler. Hayır onlar en azından yalanlarını unutmuyorlardı. Bunlar bir de unutuyorlar. İşin lohusalıkla falan alakası yok bu arada. Lohusaysa ve hassassa yalanı değil doğruyu konuşsun o zaman tüm forum da destek olsun. Belki destekçileri varken bir eli yağda bir eli balda bunları yazıp bir de gelen yorumlara eğleniyordur mesela. Yoksa bir insan lohusa haliyle neden bir konuyu evirip çevirip yalan söylesin?