pantenkelebek kesinlikle son cümlelerinize katılıyorum. Sanki izletmediler diye madalya takacagiz onlara🤣 ki ben de izletmedim evet yukarda yorumum var baya uzun,okumak isterseniz bakın lütfen ama izletenleri de anlamak lazım. Hayatta her şey empati yeteneğinden geçiyor aslında..Onlara göre en iyi çocuk kendilerinde,en mükemmel anne onlar ve en çabuk onların çocuğu konuştu 🤣 sanki biz bunları sorduk 🤣