pyrzaslnnn47 hayır aslında mesela ben kendimden örnek vereyim. 5 yıl özel eğitimde çalıştım ve oraya gelen bir çok çocuk tv telefon maruz kalmasından dolayı geliyordu. Bu her çocukta olacak diye bir şey yok. Ben bunları gördüğüm için asla ama asla telefon tv yi bi seçenek olarak görmedim. Bebeğim kolikti ilk 3 4 ay afedersiniz altıma büyük tuvaletimi kaçırdığımı ve eşim gelene kadar öyle beklemek zorunda olduğumu biliyorum o anlarda bile tv aklıma gelmedi çünkü onu bi seçenek olarak görmedim hiç. Bu benim tercihim zararlarını bildiğim için. Ve şunu da biliyorum 5 dk açayım tuvalete gideyim aa duruyor 10 dk açayım yemek yapayım 15 dk açayım misafir geldi biraz sakin dursun diye diye anne de bunun rahatlığına alışıyor ve ardı arkası kesilmeyebilir. Televizyon yerine hep başka şeyleri koyduğum için bebeğim de ona alışmadı ve bir şekilde başka türlü oyalayabiliyorum ne kadar önemli işim olursa olsun tv açmadığım için de hala aklıma gelmiyor.