Myneymis Şimdi hiç baktirmayan yoktur bence, özellikle çocuğa desteksiz bakanlar illaki baktiriyordur ama benim evladım şuan 16 aylık olacak ve sadece çok çok zorlanirsam eğitici videolardan açıyorum birkaç dakika sonra da kapatıyorum. 14 aylık olana kadar hiç acmamistim ama kardeşim bir gün ona bıraktığım esnada açmış😒 o günden sonra da her gün olmamakla beraber çok nadir açarım. Zaten direkt bakmaz oraya, oyuncakları ile ilgilenir arada dönüp bakarsa bakar. Alismadi çok şükür 🤲 ama evde sürekli etkinlik yaparız biz. Mesela daha dün evin antresinin duvarinin bir bölümünü büyük resim kağıdı ile kapladım,akrilik boyalar aldım onlarla resim yapicaz 🥰 legolari var,tuvalet kağıdı bittikten sonra çöpe atmıyorum onları duvara yapıştırıyorum,legolari veya küçük toplari içinden geçiriyor böylece el-göz koordinasyonu sağlamış oluyor. Üzerine bazen renkli topları koyuyorum renk eşleştirme oyunu oynuyoruz. Sesli kitaplarımız var, bayılıyoruz hepsine ve gün içinde belki 5 kez okuyoruz beraber 🤣 Aslında biz çoğu günü etkinlikle geçiriyoruz düşününce ama ben açtığım o kısacık anlar için bile pişman oluyorum bazen 😞