tulititultitay OrdekYavrusu bana göre hastaneden eve geldiği günden beri anneee diyor sahi demiyorlarmi ya daha ilk günlerde bile 😀😀😀inneee ineee diyorlar bebeğim 6buçuk aylık ilk anne dedi sonra dede son 2 gündür de baba babba diyor ağzını doldurarak Rabbim korusun tüm yavrularımızı🌸
OrdekYavrusu tulititultitay ay gerçekten bir şeyler söylemeyi öğrenmeden önce daha çok anne diyordu 😄 dediğiniz gibi anne diye ağlıyorlar gibi geliyor bana da 🫠 Amin
aybukesimsek ozcan39 6 ay 15 günlük oğlum ilk baba söyledi suan baba dede hadi ve arda diyor kardeşimin ismi arda iki uç gün boyunca sürekli arda hadi demiştim hemen kaptı şimdi gün boyu susmuyor ve o kelimeleri söylüyor he birde ağlarken anne diyor 😀
ozcan39 aybukesimsek Ben de bütün gün anne baba diye dolaşıyorum ama kapmıyor hiç. Birkaç kere gel dedik, kaptı ☺️