denizprenses1912 ozcan39 Kızım, gözbebeğim ilk önce “anne” dedi hem de çok net bir şekilde 🥰 şuan hatırladım bak yine o anı yaşadım,öyle güzel bir andı ki ağlamıştım sevinçten 🤲 Rabbim herkese tattirsin inşallah bu güzel hisleri 😍🤲
melektg ozcan39 5 aylıkken baba ve mama demeye başladı. Şimdi 6 aylık dada , dede,anne demeler var . Tabi agığhhh ,bıvvvv demeler de çok
melektg ozcan39 evet sağolun . Daha 3 buçuk aylıkken çığlıkları yeri göğü inletirdi . 🤣🤣 Bağırarak bişiler evelemesi de cabası 🤣dert ortağım benim oğlum ondan heralde böyle oldu . Sürekli konuşuruz onla