ozcan39 Benim 7 aylık bir oğlum var ve ilk olarak “gel” kelimesini söyledi. Biz anne ya da baba beklerken “gel”i öğrenmesi 🙈 Sizde durumlar nasıl? Ne söylemişti ilk olarak?
lidokain ozcan39 babildama evresini saymıyorum bababa dedede herkes bunu savunsada ilk anlamlk kelimesi anneanne oldu
defnem29t Momss06 kaç aylıkken anne dedi benimki 3 4 aylıkten beri sürekli net ve bilinçli olmasada inne ınna enne anne filan diyor 5 6 kişi anne diyor gibi bu çoçuk diyor eşim asla kabul etmiyor,sizinki direk net olarak anne mi dedi ve kaç aylıkken
Sunismyson ozcan39 meme😂 6 aylıktı ve meme diye dolanırdı ağlardı hele biraz geç vereyim krizler krizleerr
minoli Sunismyson ya benim kızım tam bir meme aşığı ama hiç demez 1 yaşına girecek ağlar mızmızlanır isteyince,gösterince heyecanlanır ama istiyorumki direk desin 😄🥰
alyamerve Sunismyson benim kızım da aynı , meme diyor vermezsem bastıra bastıra memmeme diyor gene vermezsem emme diyor 😂
OrdekYavrusu ozcan39 bana göre 3 aylıkken anne dedi🤣 aksini kabul etmiyorum çünkü şuan bana baba diyor 😄 evet 3 aylıkken anne demiştir diyin🙃
tulititultitay OrdekYavrusu bana göre hastaneden eve geldiği günden beri anneee diyor sahi demiyorlarmi ya daha ilk günlerde bile 😀😀😀inneee ineee diyorlar bebeğim 6buçuk aylık ilk anne dedi sonra dede son 2 gündür de baba babba diyor ağzını doldurarak Rabbim korusun tüm yavrularımızı🌸
suheyla92 ozcan39 baba dedi ama ba ba ba ba seklinde bi de gel ogrenmis duya duya. Biseyleri yere atip gel diyo 😂 10 aylik su an