simgesell34 ben biberon kullanmamama rağmen yaşadım meme reddini ağlardı açlıktan ama kesinlikle emmezdi sonra mama verdik onu da almadı bende uyuturdum sonra emdirirdim 1 ay kadar hep öyle yaptım sonra bir memeyi aldı digerini almadı daha sonra almadığı memeyi alıp digerini bıraktı bana çok čektordi dedim bir an once ek gıdaya gececek aya gelsede kurtulsam neyse işte ayaktamı emdirmesim uzanarakmı yürüyerek mı zıplayarakmı her yolu denedim bazende doktora gittim emzirme danışmanı bişey verme kilosu ayına gore çok çok iyi illaki emecek acıkınca başka çaresi yok zaten dedi sakın mama yada baska birseyler vermeye kalkma dedi bende öyle böyle ağlaya zırlaya emdirirdim sonunda 6-7 aylıkken tamamen alıştı ama çok çektim ya ne gunlerdi şimdi 15 aylık meme delisi😀😀 doktor yemek yemiyor diye yavaştan memeden kes dedi ama kıyamıyorum memeye çok düşkün umar8m sizinkide bir an önce geçer çok zor bi süreç Allah yardımcınız olsun🥰