neredeyse iki aydır bende bu durumları yaşıyorum, sütün yetmiyor diye diye baskı oluştu ve bir vesveseye kapılıp mama verdim ama hiç meme vermeyi denemeyi bırakmadım. duşta emziriyorum, ayakta, yatarak, üstüne eğilerek denemediğim şey kalmadı hem sütümü arttırmak hem de mamayı tamamen bırakmak istiyorum bebeğim şuan 5,5 aylık ve hala pes etmek istemiyorum ne yapmam gerek :(