simgesell34 öncelikle gerçekten insanı çok üzen bir durum bende yaşadığımda ne yazıcağımı bilemedim şimdi bile uğraşıyorum . İlk olarak olayın çoğu kişinin başına geldiğini unutmayın ve lütfen pes etmeyin :) muhtemelen biberon sebebiyle meme reddi var . İlk olarak biberon olayını bitirmeye çalışın bence . Biberon damağına değdikçe daha keyif alıyor bu yüzden biberonu istiyorlar . Karanlıkta ve devamlı aynı yerde emzirmeyi deneyebilirsiniz özellikle uykulu olduğu zamanlar . Sabır en önemlisi . İşin içinden çıkamazsanız da biberon ucu şeklinde silikon göğüs ucu var bilginiz olsun ondan deneyin en en kötü ihtimal . Sanırım trde yok amozonda vs satılıyor