aytncelik bırak neyi ne zaman istiyorsa onu yapsın. Bende herşeyi oluruna bıraktım elbet yürüyecek☺
Yiğenimi bir türlü emeklemedi. Yüz üstü yatırınca uyurdu 🤣 oturturduk popoyu arkaya ite ite ilerlerdi.
Abim 1 buçuk yasına kadar ayağa kalkmak istememiş emeklermiş. Ben erken yürümüşüm.
Benim bebe de emeklemiyor. Deve kuşu gibi kafası yerde. Popoyu kaldırıyor sadece 🤣🤣