aytncelik benim yeğenim 11 aylık emekledi 15 aylık yürüdü. Her çocuğun kendi saati var. Çok dertlenme kardeşim sağlıklı olsun kafi. Emekleme ve yürüme işlerinde anormal bir şey varsa 18. Aydan sonra diye düşünülür. Seninki accik tembel bi bebişko olabilir mi😀😀😀