aytncelik yaşından sonra olimpiyat şampiyonlar gibi girdi ortama bi emekleme hızı vardı güm güm güm evde adam koşuyor sanırsın 😅 emekleme bir gelisim basamasi değil bazı bebekler bunu yapmak istemez mis kendini hazır hissederse yapar yada birden yürür kizim 15 aylıkken yürüdü yasinda da emekledi kaba motor gelisimi yavaş ilerliyor oturmasi.donmesi de gec olmuştu