Seda_Hira aslında bunlar kötü değil de, gelinlere davranışları kötü herhalde. Sonuçta kaynana dediğimiz, birinin annesi, anneannesi. Bunlara bakışımızla kaynanaya bakışımız sadece kaynananın bize davranışının iyi olmamasından kaynaklanıyor. Benimki fena değildir ama aşırı alıngan, kim ne derse hemen küsüyor ağlıyor, ben de bu yüzden yanında hiç rahat edemiyorum, dolayısıyla sevemiyorum😒