Seda_Hira Canım maalesef bizim toplumuzda bu oluşmuş bi olay artık, genelde kız anneleri bi sorun yaratmazken neden oğlan annesi? Ben bu konuda bi kaç psikologtan video izledim , olayın asıl nedeni şu, erkek tarafı kızı istemeye gidiyorlar en basiti, potansiyel kaynana hemen kızı kendi ailesinden aldık artık bizim ailemizde artık benim dediklerim olcak benim yavrumla evlendi, hep benim benim benim, biz aldık kızı siz verdiniz kızınızı, kimse demiyor oğlanıda kız aldı. Birlikte yeni bir aile oldular kimse bunu demiyor işte hep kızı aldık, en sinir olduğum laf, kız aldık. Türkiye bunu aşamayacak ataerkil bir toplumuz maalesef. Ben de kaynanamı sevmeyenlerdenim ama saygı duyarım eşimin annesi çünkü. Her şeyime burnunu soksada sinir olsam da gıxık olsamda buraya yazsamda saygım sonsuz.