Seda_Hira Kızlar hep bakıyorum herkes kaynanam şöyle kaynanam böyle kötü diyor. Allah aşkına hiç mi kimse sevmiyor bu kaynanaları 🧐
Hamide16 Seda_Hira sevmeyelim diye ellerinden geleni yapıyorlar canım maalesef. Bende çok isterdim hep iyi anlaşalım sürekli laf sokmasın güzel güzel muhabbet edelim ama olmuyor ne yazık ki 🤷🏻♀️
Tugceers Seda_Hira yalan yok vallahi flort doneminde tanistirdi esim ailesiyle cok sevmistim bir dedigini iki etmedim oz annem kadar sevdim deger verdim taaaki is ciddiye binip nisanlanana kadar o cok sevdigim kaynanam nisandan sonra bam baska bir insan oldu cok goz yasimi doktu cok ahimi aldi hala da devam ediyor o yuzden her kez bir degil iyi dedigin de 40 gun yasiyor 41.gun seytanlasiyor yani uzun lafin kisasi bir kadin kaynanami sevmiyorum diyorsa muhakkak caninincok yakmistir ki o yuzden sevmiyordur. Biri de been oyle boyle nefret etmiyorum hee 😂🤣🙋🏼♀️
Yldrmhln Seda_Hira benim kaynanam bir melek resmen onu çok seviyorum annem gibi resmen canım kaynanam 😘😘❤️❤️
MayneymisAltintop Kız ben çok kızardım kaynanama ama burdaki postları okudukça gidip elini öpüyorum 😅 kadın gelmez gitmez yapmaz ama karışmazda kendi halinde gezer tozar. Bende artık saygıda kusur etmiyorum. Teşekkürler Happy Kids aile saadetimizi sağladın😂😂
Seda_Hira Valla bende seviyorum sevmem için koca bi sebep listem var, Birincisi bana çok iyi bir eş yetiştirmiş ikinciside o eşten tatlı bi prenses dünyaya getirmek 🥰🥰 kayınvalidem olmasaydı ben bunlara sahip olamazdım ki 😘iyiki var 😇
Burcukaran Tugceers sana katılıyorum. Sevgili iken melekti. Evlendim kadının kaynanalık edesi geldi. Kendi kendini soğutuyorlar.
_eda8 Tugceers tam beni anlatmışsınız 😂🤦♀️ İş ciddiye binene kadarmış herşey sonra fosssss geline gıcıklık ediyim dercesine ugprasıyor hep 😂🤦♀️
bets09_- Seda_Hira kaynanam kötü biri değil asla diyemem eli açık . Ama gel gör ki herşeyi kocama söylüyor sizi ne diye aldık diyor sürekli bizi hizmetçi olarak kullanıyor hiç işi bitmiyor asla surkeli iş buluyor yapmasan olmuyor eşime söylüyor ister istemez aramız açılıyor. Fazla bı yere gidip gelmemi istemez gönlü olmaz bişey demez ama gönlü olmaz bilirim . Para konusunda harcamami istemez . Oda eski toprak olduğu için harcamama yönünde bu şekilde işte 🤦🤦
Ertugrul25 bets09_- ayyy aynısı bizde canım hiç istekleri bitmiyor ayrıyetten istanbulda görümcem var bide onu alıp getiriyor götürüyor sürekli görümcem evli bu arada 😪
Deletedmom143 Seda_Hira ben çok seviyorum 💜 beraber yaşayalım demiştim evlendiğimde oda yüz göz oluruz demişti 😂
Burcu35 Deletedmom143 Bende şakasına üstüne ev yapcam demiştimde yok 2 mahalle ötede otur ağzımızın tadı olsun boşver demişti 😂😂 çok haklı bende yapmam ama ne kadar uzak o kadar iyi
Gastronomiss Seda_Hira eşimin eski sevgilisini anlattı bana durduk yere ne hediye falan aldığını eşimin ayrılınca ne kadar üzüldüğünü🤣 bilemiyorum yani iyi mi kötü mü biri 🤔
Masalserin19 Seda_Hira ben cok seviyorum kendi annemden farkı yok kadıncagızın allah razı olsun. Basımın üstünde taşısam az gelir
Deletedmom814 ııy onu görünce midem bulaniyo tuvalete gidiyorum hemen ama artik gorusmedigim icin midem kendine geldi ahahahha😂😂😂