boluda yaşıyorum ben de tanıdığım bir kaç kişi vardı otelde durumları iyi son dk kurtuldular ama hastaneler çok kalabalık morglarda yer kalmadı gelen giden ambulansın haddi hesabı yok ayrıca son ölü sayısı 76 dendi ama asıl ölü sayısı 120 küsürlerde olduğunu duydum kardeşimden ne kadar doğru bilemem Rabbim bir daha yaşatmasın vefat edenlerin yakınlarına Allah’tan rahmet yaralılara acil şifalar diliyorum 😞😞