Aseldurumom_ Var mı bir yakını tanıdığı orda olan Allah olenlere rahmet eylesin geride kalanlara sabırlar versin yaralılara da acil şifalar bir annenin battaniye açın bebeğimi atacağım dediği yerde kahroldum ne acı bir tablo rabbim bir daha yaşatma
Havuclukek11 Aseldurumom_ Bend ehaberlere gördüm. Çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin 😭😭. Artık kötü haberlerden İnternete bile giresim gelmiyor.Hergün ayrı bir acı.
angaralimom Aseldurumom_ koltuklarında boş boş oturmak yerine kalkıp bi denetleme yapsalar anca salla başı al maaşı gidene vah 😔
O1Anne Aseldurumom_ bu acının tarifi olamaz çok üzgünüm 😞 keşke bunlar yaşanmasaydı Allahım geride kalanlara sabır ölenlerede rahmet eylesin mekanları cennet olsun
Tostosun_Annesi14 Aseldurumom_ Boludayım ve birçok tanıdığımız orada çalışıyor şükür onlarda birşey yok ama malesef ölü sayısı açıklanandan daha fazla odalar kart sistemli olduğu için yangın anında elektrikler gidiyor ve çoğu oda kitli kalıyor yani henüz ulaşılmayan odalar mevcut ve sürekli cenaze arabaları gidiyor hastanelerimiz dolmuş durumda gerçekten çok ama çok zor bir durum bir sürü ihmalkarlık mevcut Bolu’dan vefat eden 8 kişilik bir aile tanıyorum Rabbim sabırlar versin
Aseldurumom_ Havuclukek11 evet her gün yeni bir olay gerçekten şansa yaşıyor gibiyiz tabiki ömrü biten vefat etmis ama insan böyle bir acıyı da kabullenemez
Kontes0011 Benim de ilk önce bebeğim aklıma geldi. Az bi hastalandığında zor nefes alabiliyor bebekler öyle bi anda ciğerleri hiç dayanmaz
Aseldurumom_ Tostosun_Annesi14 ya inanamıyorum Allahım nasıl bir acıdır bu ne hayallerle uyumuşlardır oysaki çocuklar ne heyecanlarla insan düşündükçe delirecek gibi oluyor
Nur0646 Tostosun_Annesi14 eşim oraya göreve gitti az önce aradı tırlarla tasiyolar cesetleri teşhis etmeleri çok zor dedi bnm eşim net rakam söyledi sylenenun 3 katı kadar Allah kalanlara sabr olenlerede rahmet etsin çok üzüldüm🥲
Tostosun_Annesi14 Aseldurumom_ kesinlikle öyle o kadar üzüldükki hepimiz Rabbim ailelerine sabırlar versin dayanılması zor bir acı
Tostosun_Annesi14 Nur0646 evet Bolu’daki tavuk firmalarına ait soğutucu tırlar var hastane önlerinde maalesef morglarda yer olmadığı için cesetler o tırlarda teşhis ediliyor ölü sayısı tabikide söylenenden daha fazla çok ama çok zor bir durum Rabbim bu ihmalkarlıkta kimin parmağı varsa yanına bırakmasın asla
forumgurmesi Kız kardeşimin işyerindeki fabrika müdürü, eşi ve çocuğu ölmüş. Birde arkadaşımın çalıştığı hastanedeki doktor ve üç kızı ölmüş :(
tospikannesi_ Aseldurumom_ Çok çok çok zor bir durum yıl olmuş 2025. 1 gecelik ücreti 30 bin olan lüks bir otelde ne yangın merdiveni ne yangın tüpü var… Berber salonlarının yangın tüpleri bile denetlenirken bakanlığa ait olan bir otele neden denetleme yapılmıyor anlamış değilim. Yayın yasağı da mevcut nasıl bir vahşet düşünmek bile istemiyorum. Sömestr tatili millet çoluğu çocuğuyla tatile gidiyorken kim bilir ki böyle birşey yaşanacak ölenlere rahmet diliyorum yakınlarada sabır…
Alperenmomss dunyam2 bilemiyorum ama onunla bunu kiyaslayamqzsiniz bence buna çok çok üzüldüm evet yada şubatı yaşadığım için benim için mi öyle geliyor bilemiyirum
Uraztos Aseldurumom_ gerçekten kahroldum 11. Katta kalan aile bebeğini pencereden çarşafla sarkıtmış hava alabilsin diye yani nasıl can pazarı yaşandı empati kurabileceğim bir şey değil Rabbim ailelerine yakınlarına sabır versin. Her yer tehlikeli her yer cehennem gibi ne oldu ülkeme böyle nasıl bir dünyaya getirdik bu çocukları Rabbim hepsini korusun çok üzüldüm için yanıyor
-Drkegsbl- Aseldurumom_ Çok acı çok kurturabilmek için o can havliyle pencerelerden çarşaflari bağlayip kaçmaya calisanlarin görüntüsü mahvoldum. Allah rahmet eylesin sabırlar versin yakınlarına. Çok üzgünüm 😢